Od biznesu do sukcesu
O projekcie
Od biznesu do sukcesu
Oferta i dokumenty
Projekt skierowany jest do osób fizycznych w wieku 30 lat i więcej z terenu powiatów: bialski, m. Biała Podlaska, biłgorajski, hrubieszowski, janowski, krasnostawski, lubartowski, lubelski, m. Lublin, łęczyński, parczewski, radzyński, świdnicki, tomaszowski, włodawski, zamojski, m. Zamość, zamierzających rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej, z wyłączeniem osób zarejestrowanych jako przedsiębiorcy w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub prowadzących działalność na podstawie odrębnych przepisów (w tym m.in. działalność adwokacką, komorniczą lub oświatową) w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do projektu:
65 osób: osoby bezrobotne (w tym zarejestrowane w urzędzie pracy jako bezrobotne), bierne zawodowo, zwłaszcza te, które znajdują się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, tj.:
- a) starsze (w wieku 50lat i więcej)
- b) kobiety
- c) z niepełnosprawnością
- d) długotrwale bezrobotne
- e) o niskich kwalifikacjach
7 osób: osoby ubogie pracujące, osoby zatrudnione na umowy krótkoterminowe/pracujące w ramach umów cywilnoprawnych, których miesięczne zarobki nie przekraczają 120% wysokości min. wynagrodzenia.
Łączna liczba os. pracujących nie może stanowić więcej niż 10% ogółu uczestników projektu.
Bezrobotni mężczyźni w wieku 30-49 lat nie mogą stanowić więcej niż 20% ogółu bezrobotnych objętych wsparciem oraz nie mogą należeć do kategorii wskazanych w pkt. c-e.
W ramach projektu przewidziane są następujące działania:
- Udzielenie bezzwrotnej dotacji w wysokości do 23 050,00 zł
- Udzielenie finansowego wsparcia pomostowego w średniej wysokości 1 800,00 zł/m-c przez okres 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej
Pomostowe wsparcie finansowe ma na celu ułatwienie początkującemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność gospodarczą pokrycie niezbędnych opłat, ponoszonych niezależne od poziomu przychodów, w szczególności w postaci składki na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne, koszty wynajmu lokalu oraz na pokrycie innych obligatoryjnych wydatków związanych z działalnością przedsiębiorstwa, jak np. koszty opłat telekomunikacyjnych, koszty usług pocztowych, koszty usług kserograficznych, koszty usług księgowych, koszty związane z ubezpieczeniem osób i/lub mienia związane bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą, koszty usług prawnych, koszty drobnych materiałów biurowych, koszty działań informacyjno-promocyjnych.
Łącznie aż do 44 650,00 zł!!!
- Przeprowadzenie doradztwa i szkoleń umożliwiających uzyskanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej
- szkolenie ABC Przedsiębiorczości w wymiarze 40 godzin,
- indywidualne doradztwo umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia i prowadzenia własnej firmy w wymiarze 8 godzin
- Przeprowadzenie konkursów biznes planów i wyłonienie 60 Uczestników projektu do dofinansowania działalności
Dodatkowo uczestniczkom zostanie zapewnione:
- wyżywienie
- materiały szkoleniowe
- zwrot kosztów dojazdu
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Dokumenty do pobrania:
Dokumenty do pobrania
- Regulamin rekrutacji .PDF
- Regulamin rekrutacji .DOC
- Formularz rekrutacyjny .PDF
- Formularz rekrutacyjny .DOC
- Karta weryfikacji formalnej .PDF
- Karta weryfikacji formalnej .DOC
- Karta weryfikacji merytorycznej .PDF
- Karta weryfikacji merytorycznej .DOC
- Karta predyspozycji kandydata .PDF
- Karta predyspozycji kandydata .DOC
- Karta sumy punktów kandydata .PDF
- Karta sumy punktów kandydata .DOC
- Opis sektorów wykluczonych .PDF
- Opis sektorów wykluczonych .DOC
- Oświadczenie o niekorzystaniu z innych środków publicznych .PDF
- Oświadczenie o niekorzystaniu z innych środków publicznych .DOC
- Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis .PDF
- Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis .DOC
- Umowa o udzielenie wsparcia szkoleniowego .PDF
- Umowa o udzielenie wsparcia szkoleniowego .DOC
- Oświadczenie uczestnika projektu .PDF
- Oświadczenie uczestnika projektu .DOC
- Regulamin przyznawania środków finansowych .PDF
- Regulamin przyznawania środków finansowych .DOC
- Biznesplan .PDF
- Biznesplan .DOC
- Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis .PDF
- Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis .DOC
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis .PDF
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis .DOC
- Oświadczenie o niekorzystaniu równolegle z innych środków publicznych .PDF
- Oświadczenie o niekorzystaniu równolegle z innych środków publicznych .DOC
- Standardy oceny biznesplanów .PDF
- Standardy oceny biznesplanów .DOC
- Karta oceny biznesplanu .PDF
- Karta oceny biznesplanu .DOC
- Umowa o udzielenie wsparcia finansowego .PDF
- Umowa o udzielenie wsparcia finansowego .DOC
- Zestawienie planowanych wydatków .PDF
- Zestawienie planowanych wydatków .DOC
- Wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego .PDF
- Wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego .DOC
- Karta weryfikacji formalnej i merytorycznej Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego .PDF
- Karta weryfikacji formalnej i merytorycznej Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego .DOC
- Umowa o udzielenie wsparcia pomostowego .PDF
- Umowa o udzielenie wsparcia pomostowego .DOC
Od biznesu do sukcesu
Aktualności
WYNIKI POSIEDZENIA KOMISJI OCENY WNIOSKÓW W RAMACH PROJEKTU „OD BIZNESU DO SUKCESU”
W dniu 07.07.2022r. odbyło się posiedzenie Komisji Oceny Wniosków o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego.
Poniżej przedstawiamy Listę wniosków uszeregowanych w kolejności od największej liczby uzyskanych punktów ze wskazaniem wniosków wyłonionych do wsparcia finansowego oraz wniosków, które znalazły się na liście rezerwowej.
LISTA WNIOSKÓW WYŁONIONYCH DO WSPARCIA FINANSOWEGO NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Zapraszamy do zapoznania się.
Jednocześnie informujemy, że osoby, które otrzymały rekomendację „pozytywną” będą zobowiązane do założenia działalności gospodarczej z dniem 01.08.2022. O szczegółach i dalszym postępowaniu zostaniecie Państwo poinformowani e-mailowo.
Osoby, które otrzymały rekomendację „pozytywną – brak środków” informujemy, że ze względu na uzyskaną ilość punktów oraz ograniczoną ilość środków finansowych projekcie, Państwa wnioski znajdują się na liście rezerwowej i mogą być rekomendowane do dofinansowania pod warunkiem dostępności środków w projekcie. Jeżeli taka sytuacja zaistnieje, zostaniecie Państwo pisemnie poinformowani.
Ponadto informujemy, że zgodnie z § 5 pkt 12 Regulamin przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego „Uczestnik Projektu, którego biznesplan po ocenie merytorycznej został oceniony negatywnie, ma prawo złożenia pisemnego wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy (odwołania).”
Ogłaszamy konkurs biznesplanów w projekcie „Od biznesu od sukcesu”
Informujemy, iż od dnia 20.06.2022 do dnia 22.06.2022 do godz.16.00 będzie trwał nabór wniosków dot. wsparcia finansowego tj. biznesplan i wniosek o wsparcie pomostowe w ramach projektu „Od biznesu do sukcesu”.
Przypominamy, że złożenie dokumentów wiąże się z przedstawieniem dokumentów zawierających:
- Wniosek o wsparcie pomostowe x 1 sztuka wraz z załącznikami
– Oświadczenie o otrzymanej lub nie pomocy de minimis i
– Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- Biznesplan x 1 sztuka wraz z załącznikami
– potwierdzenie wykonania usługi szkoleniowej tj. kopia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia
– oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis,
– formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
– szczegółowe zestawienie towarów i usług przewidzianych do zakupienia w ramach dotacji
– dokumenty poświadczające posiadany potencjał w zakresie wykształcenia i kwalifikacji
– zbiór oświadczeń (lista oświadczeń znajduje się na końcu wzoru Biznesplanu w części ZAŁĄCZNIKI pkt f).
Wszystkie dokumenty i potrzebne załączniki znajdują się na stronie internetowej w zakładce „Oferta i dokumenty”.
Wszystkie zaświadczenia, kopie dyplomów, referencji itp. muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”.
Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć do biura projektu: ul. Gospodarcza 26, 20-213 Lublin, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Regulaminie przyznawania środków finansowych na założenie działalności gospodarczej.
Dodatkowo zachęcamy do dołączania wszelkich potwierdzeń dot. informacji zawartych w treści biznesplanu, np. kopie dyplomów/ zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje, promesy, referencje, umowy przedwstępne, portfolio, itp.
Lista osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie „Od biznesu do sukcesu” – dodatkowa rekrutacja
Szanowni Państwo,
Poniżej przedstawiamy Listę osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie „Od biznesu do sukcesu” po zakończeniu procesu dodatkowej rekrutacji.
Lista osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie
Zapraszamy do zapoznania się.
Wyniki oceny formalno-merytorycznej formularzy rekrutacyjnych – dodatkowa rekrutacja
Szanowni Państwo,
Poniżej przedstawiamy Listę kandydatów do udziału w projekcie „Od biznesu do sukcesu” po etapie oceny formalno-merytorycznej.
Osoby, które uzyskały minimum 25 punktów z oceny merytorycznej formularza rekrutacyjnego (czyli ocenę pozytywną), zostaną zaproszone do trzeciego etapu rekrutacji, tj. do rozmów rekrutacyjnych z doradcą zawodowym.
Lista kandydatów do udziału w projekcie po etapie oceny formalno-merytorycznej
Proces dodatkowej rekrutacji zawieszony
Dodatkowa rekrutacja w projekcie „Od biznesu do sukcesu”
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż z dniem dzisiejszym wznawiamy rekrutację do projektu „Od biznesu do sukcesu”.
Zapraszamy wyłącznie osoby bezrobotne lub bierne zawodowo, spełniające warunki udziału w projekcie.
Dokumenty można składać osobiście w biurze projektu położonym w siedzibie Fundacji „OIC Poland” ul. Gospodarcza 26, w godz. 8.00 – 16.00 lub pocztą, na wyżej podany adres (ważna jest data stempla) lub elektronicznej zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji Beneficjentowi.
Wszelkie informacje potrzebne do poprawnego złożenia dokumentów rekrutacyjnych umieszczone są w Regulaminie rekrutacji uczestników projektu.
Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z §7 pkt 3 Regulaminu rekrutacji uczestników, przypadku niewyłonienia spośród zgłoszonych aplikacji, wymaganej liczby Uczestników projektu lub w przypadku dużej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych termin rekrutacji i/lub oceny może zostać zmieniony. Informacja o zmianie terminu, przedłużeniu lub zakończeniu rekrutacji umieszczana jest na stronie internetowej https://www.oic.lublin.pl/ .
Serdecznie zapraszamy!
Lista osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie „Od biznesu do sukcesu”
Szanowni Państwo,
Poniżej przedstawiamy Listę osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie „Od biznesu do sukcesu” po zakończeniu procesu rekrutacji.
Lista osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie
Zapraszamy do zapoznania się.
Wyniki oceny formalno-merytorycznej formularzy rekrutacyjnych
Szanowni Państwo,
Poniżej przedstawiamy Listę kandydatów do udziału w projekcie „Od biznesu do sukcesu” po etapie oceny formalno-merytorycznej.
Osoby, które uzyskały minimum 25 punktów z oceny merytorycznej formularza rekrutacyjnego (czyli ocenę pozytywną), zostaną zaproszone do trzeciego etapu rekrutacji, tj. do rozmów rekrutacyjnych z doradcą zawodowym.
Proces rekrutacji zawieszony
Informujemy, że w dniu 09.03.2022r., na podstawie §7 pkt 3 Regulaminu rekrutacji uczestników zostaje zawieszona rekrutacja do projektu „Od biznesu do sukcesu”.
Dziękujemy za zainteresowanie Projektem.
Rozpoczynamy rekrutację uczestników do projektu „Od biznesu do sukcesu”
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że otrzymaliśmy akceptację dokumentów rekrutacyjnych związanych z realizacją projektu „Od biznesu do sukcesu”. W związku z powyższym zapraszamy do zapoznania się z nimi na podstronie projektu, w zakładce Oferta i dokumenty.
Informujemy również, że rekrutacja rozpocznie się 03.03.2022r.
Dokumenty można składać osobiście w biurze projektu położonym w siedzibie Fundacji „OIC Poland” ul. Gospodarcza 26, w godz. 8.00 – 16.00 lub pocztą, na wyżej podany adres (ważna jest data stempla) lub elektronicznej zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji Beneficjentowi.
Wszelkie informacje potrzebne do poprawnego złożenia dokumentów rekrutacyjnych umieszczone są w Regulaminie rekrutacji uczestników projektu.
Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z §7 pkt 3 Regulaminu rekrutacji uczestników, przypadku niewyłonienia spośród zgłoszonych aplikacji, wymaganej liczby Uczestników projektu lub w przypadku dużej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych termin rekrutacji i/lub oceny może zostać zmieniony. Informacja o zmianie terminu, przedłużeniu lub zakończeniu rekrutacji umieszczana jest na stronie internetowej https://www.oic.lublin.pl/ .
Serdecznie zapraszamy!
Rozpoczęcie realizacji projektu "Od biznesu do sukcesu"
Szanowni Państwo,
Informujemy, że z dniem 01.11.2021r. rozpoczynamy realizację projektu „Od biznesu do sukcesu”.
Obecnie czekamy na akceptację dokumentów przez Urząd Marszałkowski.
Więcej informacji o naborze już wkrótce!
Od biznesu do sukcesu
Harmonogram wsparcia
Harmonogram wsparcia – szkolenie grupowe Zamość (gr 1)
Harmonogram – szkolenie indywidualne Zamość (gr 1)
Harmonogram – szkolenie grupowe Lublin (gr 2)
Harmonogram – szkolenie indywidualne Lublin (gr 2)
Harmonogram – szkolenie grupowe Lublin (gr 3)
Harmonogram – szkolenie indywidualne Lublin (gr 3)
Harmonogram – szkolenie grupowe Lublin (gr 4)
Harmonogram – szkolenie indywidualne Lublin (gr 4)
Harmonogram – szkolenie grupowe Radzyń Podlaski (gr 5)
Harmonogram – szkolenie indywidualne Radzyń Podlaski (gr 5)

O projekcie
Oferta i dokumenty
Aktualności
Harmonogram wsparcia
Kontakt
Biuro projektu:
Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego “OIC Poland” z siedzibą w Lublinie
ul. Gospodarcza 26, 20-213 Lublin
osoba do kontaktu: Justyna Maziarczyk
tel.: 81 710-46-39 lub 81 710-46-30
e-mail: justyna.maziarczyk@oic.lublin.pl
Fundacja Centrum Rozwiązań Biznesowych
osoba do kontaktu:Daria Dmuchowska
tel.: 733 300 513
e-mail: d.dmuchowska@crb.lublin.pl